旅伴 - Kim

我每年都會有一個目標嘅旅行地方
而今年二零一三年我最想去嘅就係澳洲
一來未去過
二來我想試下去南半球
另外好多朋友都話舒服
所以就係我自己生日果個禮拜去啦XD

五點幾就由屋企出發
但等咗好耐都冇車
要成六點半先有車
之後仲要塞車
七點九左右先去到機場

之後拿拿淋去check-in 先
check-in 就去大快活食晚餐


因為得我自己一個
所以好快就食完
之後就出境

知道Kim 喺機場做
咪走過去搵吓佢啦
點知佢發現我唔到XD
見到之後就吹咗陣水同影咗D相

差唔多時間上機就同Kim講byebye啦

之後就開始一個人嘅旅行
去Gate 63 準備上機

飛機正式喺十點起飛
正式展開為期十日嘅旅程

飛咗一陣 
就開始有飛機餐派 
食第二餐晚餐啦

食飽飽之後開始睇吓d video 
睇睇下就訓着咗啦=3=

arrow
arrow
    文章標籤
    香港
    全站熱搜

    森。程 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()